Probitas Partners zet wereldwijde groei voort met de aankondiging van nieuwe managing directors

SAN FRANCISCO--()--Probitas Partners is verheugd om de komst van vier directeuren aan te kondigen die de groei van het bedrijf zullen blijven stimuleren. Deze promoties zijn een erkenning van de bijdrage aan het succes van de onderneming en in afwachting van blijvend succes voor onze fondssponsor en institutionele beleggersklanten.

Daarnaast is Probitas verheugd om haar vastgoedadviescapaciteiten uit te breiden met het bieden van toegang op maat tot grootschalig commercieel vastgoed in de Verenigde Staten voor een gericht universum van de meest actieve en geavanceerde beleggers wereldwijd.

Probitas Partners is opgericht in 2001 en is een toonaangevend onafhankelijk adviesbureau op het gebied van wereldwijde arbeidsbemiddeling. Het bedrijf wordt nog steeds geleid door het langst bestaande senior management team van elke wereldwijde arbeidsbemiddelingsadviseur. De oprichters van Probitas feliciteren hun collega’s met hun promoties en kijken uit naar het volgende decennium van grote partnerschappen.

Probitas Partners
Michael Hoffmann, 415-402-0700