Lenovo maakt sterk vierde kwartaal door en FY2017/2018 resultaten, innovatie en efficiëntie voorgezet in FY2018/2019 verbetering

• Lenovo gaat door met de transformatie van één pc hardwarebedrijf naar een multi-businessinnovator op het gebied van slimme apparaten, datacenters, Internet of Things en kunstmatige intelligentie
  • De omzet in het vierde kwartaal van 106 miljoen dollar steeg met 11% YTY, de eerste dubbelcijferige stijging in 10 kwartalen
  • Groep Q4 PTI sterk gestegen tot 37 miljoen dollar tegenover 15 miljoen dollar vorig jaar; de operationele prestaties van de groep verbeterden met 255 miljoen dollar in het jaar
  • Netto resultaat over het vierde kwartaal was 33 miljoen dollar
  • Groei op jaarbasis met totale omzetstijging van 5% naar 45,3 miljard dollar
  • Personal Computer Group, Smart Devices, Mobile Business volledig te combineren in nieuwe ‘Intelligent Devices Group’

HONG KONG--()--Lenovo Group (HKSE: 0992) (PINK SHEETS: LNVGY) heeft vandaag de resultaten bekendgemaakt voor het vierde fiscale kwartaal en het volledige fiscale jaar, eindigend op 31 maart 2018. Voor zijn vierde fiscale kwartaal FY2017/18 meldde Lenovo een omzet van 10,6 miljard dollar, een stijging van 11% j-o-j- de eerste tweecijferige stijging in 10 kwartalen – en dat laat een solide prestatie zien.

Lenovo Group
Hong Kong –