Corsearch kondigt strategische partnerships aan met Key-Systems GmbH en INCOPRO

Overeenkomsten verstevigen Corsearch’s full service domein management en merkbescherming aanbod voor advocatenkantoren

NEW YORK--()--Corsearch, een toonaangevende leverancier van goedkeurings- en beschermingsoplossingen voor merkprofessionals, kondigt met genoegen strategische partnerschappen aan met Key-Systems, een wereldwijde speler in de internet- en domeinindustrie en INCOPRO, een toonaangevende online IP- en merkbeschermingsbedrijf. De overeenkomsten verstevigen Corsearch’s full service domein management en merkbescherming aanbod voor advocatenkantoren.

We zijn blij dat we vooruitgang kunnen boeken in een nieuw partnerschap met Key Systems, als aanvulling op ons bestaande partnerschap met COM LAUDE, en dat we het partnerschap met INCOPRO kunnen uitbreiden”, aldus Corsearch President en CEO Tobi Hartmann. “Deze relaties zullen Corsearch in staat stellen haar oplossingen voor domeinnaambeheer en merkbescherming voor advocatenkantoren en hun eindklanten uit te breiden.”

Corsearch
Brett Amdur, 800-732-7241