Brief van EJF aan het Eurocastle Investment waarin wordt verzocht om verandering van strategie en nieuwe bestuursleden

LONDON--()--EJF Debt Opportunities Master Fund, L.P., de economische eiegnaar van 26,2% van Eurocastle Investment Limited (AMS:ECT) (“Eurocastle” of de “Vennootschap”), heeft vandaag een brief gestuurd naar de Raad van Bestuur van Eurocastle. In deze brief wordt opgeroepen tot een wijziging van de strategische richting van de onderneming, waarbij bezorgdheid wordt geuit over de volgende vijf kwesties:

• De positie van de vennootschap in doBank vertegenwoordigt bijna de helft van haar totale NIW
  • De vennootschap blijft handelen met een korting op de NAV
  • De beslissing van de Raad van Bestuur om ongeveer 27% van de NIW aan te houden in niet-investering van geld is overdreven
  • De beheersvergoedingen van de Vennoorschap met betrekking tot haar positie in doBank, die onafhankelijk wordt beheerd, zijn eveneens excessief
  • De behoefte aan bijkomende onafhankelijke leden van de Raad van Bestuur

EJF