FUELSAVE GmbH: FS MARINE+ is bezig met een revolutie op het gebied van scheepsefficiëntie, die scheepsexploitanten helpt om schoner en winstgevender te worden voor een unieke win-win situatie

FS MARINE+ Next Generation Efficiency Enhancement for Maritime Vessels (Graphic: Business Wire)

HAMBURG, Germany--()--Gepatenteerde technologie om de efficiëntie van motoren te verbeteren wordt op de scheepvaartmarkt geïntroduceerd met een ontwrichtend klantgericht bedrijfsmodel dat in 3 jaar ROI garandeert voor een schonere, efficiëntere en winstgevender bedrijfsvoering wereldwijd om de huidige uitdagingen in de industrie effectief het hoofd te bieden.

FUELSAVE GmbH lanceert een revolutionaire efficiëntieverbeteringstechnologie voor dieselmotoren (MGO / MDO) en zware stookoliemotoren (HFO) op zeeschepen, waarvan in het veld en in laboratoria is bewezen dat ze het brandstofverbruik aanzienlijk verminderen en contractueel gegarandeerde 10% van de totale brandstofkosten besparen, de OPEX verlagen en de winstgevendheid verhogen, terwijl ze de emissies aanzienlijk verminderen (CO2 met 10-15%, FSN met 40%, NOx met 30-70% enz.) om het milieu te sparen en de Groene Huisgassen (BKG) te verminderen met een zichtbare vermindering van de uitlaatrook.

De doorbraak van het bedrijf, genaamd FS MARINE+, is een oplossing voor het verbeteren van het motorrendement, met een waterstofsyngasgenerator aan boord, die verschillende processen van gas- en vloeibaarwater-injectie van methanol combineert om de verbrandingsefficiëntie aanzienlijk te verbeteren, het brandstofverbruik te verminderen en de emissies te verminderen. Het kan op elk schip achteraf worden ingebouwd, voldoet aan IMO-niveau I en II voor oudere schepen en is ’s werelds eerste oplossing die is goedgekeurd door DNV GL.

FUELSAVE GmbH
Mr. Marc Sima