Temenos lanceert nieuwe generatie Front Office Suite

Temenos onthult zijn uitgebreide Front Office Suite voor banken om snel een sterk klantcontact te creëren

DUBLIN--()--Tijdens het Temenos Community Forum 2018 heeft Temenos (SIX:TEMN), de onderneming die zich bezig houdt met bancaire software, vandaag de Temenos Front Office Suite gelanceerd, waarmee het volledige potentieel van digitale diensten voor bankklanten in het retail-, corporate en vermogenssegment wordt ontsloten. Temenos Front Office Suite is een open, omni-channel, datagestuurde oplossing waarmee banken hun klanten en prospects consistente, gepersonaliseerde en responsieve digitale bankreizen kunnen aanbieden, ongeacht de bancaire kernoplossing van de bank. Temenos Front Office draait op hetzelfde technologieplatform als de toonaangevende Temenos T24 Core Banking software. Dit stelt banken in staat om selectief hun legacy systemen uit te breiden met Temenos’ bancaire kernfunctionaliteit, zoals cash management verbeterde tarifering en renteverwerking.

Meer dan 300 klanten werken al met de frontoffice-software van Temenos, waaronder Banque Raiffeisen, Metro Bank, MyState en KBC. Temenos werd als leider aangehaald door topanalisthuizen zoals Forrester1 en Ovum2 en rangschikte de toonaangevende softwareleverancier van de markt in de categorie digitaal bankieren en kanalen in de IBS Intelligence Sales League Tabel 2018.