Pacific Drilling presenteert resultaten over eerste kwartaal 2018

LUXEMBOURG--()--Pacific Drilling S.A. (OTC: PACDQ) heeft vandaag resultaten gerapporteerd over het eerste kwartaal van 2018. Het nettoverlies over het eerste kwartaal van 2018 was $96,1 miljoen of $4,50 per verwaterd aandeel, vergeleken met een nettoverlies van $129,7 miljoen of $6,08 per verwaterd aandeel over het vierde kwartaal van 2017, en een nettoverlies van $99,8 miljoen of $4,69 per verwaterd aandeel over het eerste kwartaal van 2017.

Paul Reese, CEO van Pacific Drilling: “Tijdens het kwartaal heeft het Pacific Drilling team opnieuw de industrie-leidende uitmuntendheid geleverd die onze klanten inmiddels verwachten. Midden in een voortdurend uitdagende marktomgeving hebben we de gemiddelde dagelijkse kosten voor booreilanden verder verlaagd tot $ 110 duizend per dag, terwijl we tegelijkertijd sterke veiligheidsprestaties en een efficiënt rendement behaalden.

Pacific Scirocco realiseerde 7 jaar zonder een incident met tijdverlies, een opmerkelijke mijlpaal in veiligheidsprestaties en een weerspiegeling van Pacific Drilling’s focus op veiligheid en klantenservice. Pacific Santa Ana heeft Petronas in Mauritanië een uitstekende service verleend onder een unieke, geïntegreerde contractstructuur. Pacific Sharav zette ook haar goede prestaties onder enkele van ’s werelds meest uitdagende booromstandigheden voort door 100 percent van de opbrengst-efficiency voor het kwartaal te leveren.

Pacific Drilling S.A.
Investor Contact: