Greenbird benoemt Gartner Cool Vendor in applicatiearchitectuur, infrastructuur en integratie

OSLO, Norway--()--Greenbird, het bedrijf dat Metercloud levert om de energierevolutie te versnellen, kondigt vandaag aan dat het is uitgeroepen tot Gartner “Cool Vendor” in applicatiearchitectuur, infrastructuur en integratie.

Greenbird stelt utilities in staat door Metercloud te leveren om de datastroom sneller en soepeler te beheren dan de traditionele systeemintegratiemodellen. Met de ingebouwde Metercloud integratie toepassingen en connectoren kunnen software-oplossingen worden aangesloten en bijgewerkt in een paar dagen in plaats van maanden van aangepaste codering.

Gartner identificeert ieder jaar Cool Vendors met innovatieve aanbiedingen voor applicatiebeheerders die verantwoordelijk zijn voor architectuur, infrastructuur en integratie.

Greenbird Integration Technology AS
Frederik ten Sythoff