Nu, officieel Cool! Price f(x) genaamd "Gartner® Cool Vendor in Digitale Handel"

PFAFFENHOFEN, Duitsland--()--Price f(x), een leider in Prijsoptimalisatie & Management SaaS, is uitgeroepen tot "Cool Vendor in Digitale Handel" in het 2018 rapport van Gartner®, Inc.

Price f(x) is de pionier van de native Price Optimization & Management SaaS ("PO&M SaaS") en biedt uniek flexibele, functioneel breed en snel te implementeren oplossingen aan. In het rapport benadrukt Gartner® Price f(x) als een echte disruptor in dit software segment door middel van een compromisloze klantgerichte aanpak die het best tot uiting komt in het commerciële aanbod van Pricing-as-a-Service ("PraaS™").

"We zetten ons in voor eenvoud, relevantie en wendbaarheid, maar vooral voor commerciële eerlijkheid. Onze oplossing is ontworpen, zowel technisch als commercieel, om snel waarde te bieden aan bedrijven van elke grootte, in elke industrie, zowel B2B, B2C als B2B2C. En dat alles volledig vrij van implementatiekosten aanbieden in ons PraaS™ aanbod - is echt cool," zei Marcin Cichon, CEO van Price f(x).

Price f(x)
Media and Investor Relations