Nieuw onderzoek van Displaydata en Planet Retail RNG schat dat wereldwijde retailers in 2017 104 miljard dollar hebben uitgegeven aan het handmatig wijzigen van prijsetiketten

Nieuwe studie openbaart dat 65% van klanten flexibele in-store tarifering verwelkomt, 57% van klanten het vertrouwen verliest door inconsistentie bij prijzingen en onnauwkeurigheden die veroorzaakt worden door handmatige prijs- en promoveranderingen.

According to a new report from Displaydata and Planet Retail RNG, over two thirds of shoppers want technologies that enhance their experiences in stores. 33% want promotions sent direct to their mobile devices; 31% want Electronic Shelf Labels (ESLs) to show accurate, real-time prices, promotions, and detailed product information; and 27% want to be identified as a loyal customer. (Photo: Business Wire)

BRACKNELL, Engeland--()--Nieuw onderzoek dat vandaag is gestart door Displaydata en Planet Retail RNG laat zien dat detailhandelaren omzet en consumentenvertrouwen verliezen door onnauwkeurige, inconsistente prijzen – en een gebrek aan digitale technologie in de winkel – omdat prijsbewuste consumenten online op zoek gaan naar de beste deal en betere ervaringen.

Het onderzoeksrapport, genaamd Van Analoog Naar Geautomatiseerd: Retail in the Connected Age – waarbij 5000 consumenten en 1000 retailers zijn ondervraagd – probeerde te weten te komen wat consumenten van fysieke winkels willen en hoe retailers reageren. Uit de bevindingen blijkt duidelijk dat detailhandelaren er niet in slagen gelijke tred te houden met de veranderende wensen van de consumenten ten aanzien van prijs en promotie en dat zij niet in staat zijn om in realtime, wanneer zij zich in de winkel bevinden, digitaal met winkelend publiek in contact te komen.

Displaydata
Paul Milner, +44 (0)1344 292 114
Marketing Director
paul.milner@displaydata.com