According to a new report from Displaydata and Planet Retail RNG, over two thirds of shoppers want technologies that enhance their experiences in stores. 33% want promotions sent direct to their mobile devices; 31% want Electronic Shelf Labels (ESLs) to show accurate, real-time prices, promotions, and detailed product information; and 27% want to be identified as a loyal customer. (Photo: Business Wire)

BRACKNELL, Inglaterra--()--Un nuevo estudio publicado hoy por Displaydata y Planet Retail RNG desvela que los precios imprecisos y contradictorios y la falta de tecnología digital en las tiendas está costando a los minoristas pérdidas de ventas y de la confianza del consumidor, ya que los compradores preocupados por los precios buscan las mejores ofertas y experiencias en Internet.

Displaydata
Paul Milner, +44 (0)1344 292 114
Marketing Director
paul.milner@displaydata.com