Phil Brakewell leidt WilsonHCG’s Executive Search-inspanningen in de EMEA; Forbes rangschikt WilsonHCG onder beste Executive Recruiting bedrijven

TAMPA, Fla.--()--WilsonHCG, wereldleider en premium leverancier van innovatieve talentoplossingen, breidt haar Executive Search divisie verder uit met de benoeming van directeur Phil Brakewell.

Phil, die meer dan 14 jaar ervaring als leider in talentacquisitie heeft en onlangs nog Hoofd Executive Search for ResourceBank is geweest, zal verantwoordelijk zijn voor de leiding van WilsonHCG’s inspanningen in de regio’s Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Voordat hij bij ResourceBank kwam, bekleedde Phil de functie van consultant en resourcer bij Hitchenor Wakeford en The Caudwell Group – waar hij verantwoordelijk was voor de internationale ontwikkeling van het bedrijf en innovatieve zoekoplossingen aanstuurde namens een breed scala aan klanten.

“WilsonHCG’s reputatie spreekt voor zich,” zei Phil. “WilsonHCG stemt zijn belangrijkste serviceaanbod – inclusief Executive Search – af op de individuele behoeften van de klant, en ik ben blij om deel uit te maken van zo’n toegewijd, innovatief team. De nieuwe functie van directeur, die EMEA bestrijkt, geeft blijk van onze toewijding aan zowel Executive Search- als WilsonHCG-klanten in de hele regio.

WilsonHCG
Richard Ward