Toshiba Memory Corporation van plan om het hoofdkantoor te verhuizen

Tamachi Station Tower S (Photo: Business Wire)

TOKYO--()--Toshiba Memory Corporation (TMC) kondigt aan dat het besloten heeft zijn hoofdkantoor in januari 2019 te verplaatsen naar Tamachi Station Tower S in de wijk msb Tamachi uit het Hamamatsucho-gebouw (Toshiba-gebouw).

TMC zal op 1 juni 2018 de bedrijfsactiviteit onder haar nieuwe aandeelhouders starten. Door de verhuizing van het hoofdkantoor zal TMC haar activiteiten uitbreiden zoals nodig is voor de groei van het bedrijf, en de productiviteit en motivatie van werknemers verbeteren in een nieuwe kantooromgeving. TMC voert daarnaast activiteiten uit zoals multifunctionele workshops om de werkstijl voor de toekomst te verkennen en een nieuwe kantooromgeving te creƫren waarin medewerkers vrij en open met elkaar kunnen communiceren.

Toshiba Memory Corporation
Kota Yamaji, +81-3-3457-3473