Pietro Rosa TBM tekent langetermijnovereenkomst met Pratt & Whitney

Left - Art Erikson - Executive Director Strategic Sourcing and Contracts - Pratt & Whitney Right - Mauro Fioretti – President and CEO - Pietro Rosa TBM Group (Photo: Business Wire)

HARTFORD, Conn.--()--Pietro Rosa TBM (Turbine Blade Manufacturing) kondigde vandaag aan dat het een langetermijnovereenkomst (LTA) voor 10 jaar heeft ondertekend met Pratt & Whitney, een divisie van United Technologies Corp., voor de levering van aërodynamische producten voor zowel commerciële als militaire motoren. De LTA, die kan worden uitgebreid tot de gehele Pietro Rosa TBM-groep in Europa en de Verenigde Staten, zal Pratt & Whitney’s F135, PW2000 en de Geared Turbofan™ (GTF) motorenfamilie ondersteunen.

Deze overeenkomst betekent een belangrijke stap in de samenwerking tussen de twee bedrijven, waardoor de Pietro Rosa TBM Groep gebruik kan maken van zijn geavanceerde technische mogelijkheden en de verticale integratie van warmvervorm-, bewerkings- en oppervlakteveredelingstechnologieën.

“We zijn blij om deze overeenkomst te ondertekenen met Pietro Rosa,” zei Art Erikson, uitvoerend directeur van Strategic Sourcing, Pratt & Whitney. “We hebben een enorme groei voor de boeg en leveranciers zoals Pietro Rosa, die onze contractuele governance, ons streven naar kostenconcurrentievermogen en voortdurende verbetering onderschrijven, zullen kansen blijven houden om met ons mee te groeien.

Pietro Rosa TBM
Clive Cunliffe, +1514 979 0575