BioClin Therapeutica, Inc. kondigt de presentatie aan van B-701 tijdens de jaarlijkse vergadering van de American Society of Clinical Oncology (ASCO) in 2018

SAN LEANDRO, Calif.--()--BioClin Therapeutics, Inc., een klinisch bedrijf dat geneesmiddelen ontwikkelt, kondigt vandaag aan dat gegevens zullen worden gepresenteerd uit de lopende Fase 1b/2 studie van B-701, een eerste klasse anti-fibroblast groeifactor receptor 3 (FGFR3) monoklonaal antilichaam, plus docetaxel voor metastatische blaaskanker op een affichesessie tijdens de vergadering van de American Society for Clinical Oncology (ASCO) die op 1 tot en met 5 juni 2018 in Chicago, IL wordt georganiseerd.

De details van de posterpresentatie zijn als volgt:

[Abstract 4534]
FIERCE-21: Fase 1b/2 studie van Docetaxel + B-701, een selectieve remmer van FGFR3, in Relapsed or Refractory (R/R) Metastatic Urothelial Carcinoma (mUCC)

Joaquim Bellmunt, M.D., Ph.D., Dana-Farber Cancer Institute
Sessie: Urogenitale (niet-prostate) Kanker
Postersessie Datum/Tijd: Zaterdag, 3 juni 2018, 8:00 – 11:30 uur, CDT, Hal A.

Over BioClin Therapeutics, Inc.

BioClin Therapeutics, Inc. is een biotechnologisch bedrijf in de klinische fase in privé-bezit dat biologische geneesmiddelen ontwikkelt om medische aandoeningen te bestrijden in gebieden met grote behoefte daaraan. Het bedrijf richt zich op FGFR3 (Fibroblast Groei Factor Receptor 3), een driver mutatie in metastatische blaaskanker en mogelijk andere kankersoorten. Het hoofdprogramma van het bedrijf, B-701, is het enige gerichte biologisch gerichte FGFR3 in klinische ontwikkeling. BioClin heeft lopende klinische studies in metastatische blaaskanker met inbegrip van B-701 monotherapie en B-701 in combinatie met standaard – van – zorg chemotherapie, net als pembrolizumab, een immuuncontroleposter.

BioClin Therapeutics, Inc.
Stephen Lau