BCW Group breidt technologie-grootmacht AxiCom uit naar de Verenigde Staten

Emily Dunlop benoemd tot President, AxiCom U.S.

NEW YORK--()--Vandaag kondigde BCW Group aan dat haar technologiemerken North of Nine en PPR in de Verenigde Staten zullen worden samengevoegd tot AxiCom U.S. Daarmee bouwt het voort op het leiderschap van het technologiebureau in zeven markten in Europa en maakt het een begin met de ambitieuze wereldwijde uitbreiding van AxiCom. Emily Dunlop is benoemd tot het hoofd van AxiCom U.S.

AxiCom is het beste Europese technologiebureau in de branche en ik heb er altijd naar gestreefd een wereldwijde technologische krachtpatser te creëren door gebruik te maken van haar superieure talent en expertise. De technologiesector vereist diepgaande en toegewijde kennis en service en ik ben verheugd dat AxiCom nu een sterke Amerikaanse en Europese voetafdruk heeft. Emily Dunlop is één van de beste technologieleiders in de V.S. en zal het bedrijf ongetwijfeld naar een hoger niveau tillen”, aldus Donna Imperato, Global CEO, BCW Group.

BCW
Catherine Sullivan, 212-614-4186