FlexTrade Multi-Asset EMS benoemt tot beste Front Office uitvoeringssysteem voor 2018

LONDON--()--FlexTrade Systems (@FlexTrade), een wereldleider op het gebied van multi-asset executie- en ordermanagementsystemen heeft FlexTRADER EMS vandaag aangekondigd de categorie “Best Front-Office Executive System” te hebben gewonnen tijdens de 16e jaarlijkse uitreiking van de Financial News Trading & Technology Awards Europe, die op dinsdag 15 mei plaatsvond in Victoria & Albert Museum in Londen.

De winnaars van de Financial News Trading & Technology Awards worden gekozen door een grote groep gerenommeerde, onafhankelijke professionals uit de sector die hun stem elektronisch uitbrengen op een shortlist van vijf door de redactie van Financial News gekozen genomineerden. De juryleden kennen aan elke genomineerde een score van vijf toe. De resultaten worden vervolgens door FN-redacteuren doorgelicht op belangenverstrengeling. De hoogste gecorrigeerde gemiddelde score van de vijf is de winnaar.

FlexTrade Systems, Inc.
James Tolve, 516-304-3601