Empirix vMSP is één van de eerste oplossingen die gecertificeerd is voor Telefónica’s UNICA Netwerk Functie Virtualisatie

Empirix virtuele sonde vMSP is volledig compatibel met de UNICA netwerk functievirtualisatie (NFV) infrastructuur van Telefónica

BILLERICA, Mass.--()--Telefónica S.A., een wereldwijde leverancier van telecommunicatiediensten met hoofdzetel in Spanje, heeft de Empirix vMSP (Virtual Multi-Service Probe) gecertificeerd voor de introductie binnen haar virtuele UNICA-omgeving.

Digitale Transformatie-initiatieven zetten Service Providers ertoe aan om actief over te stappen van statische fysieke apparaten naar sterk gevirtualiseerde en dynamische omgevingen. NFV (network functions virtualization) zal deze overgang mogelijk maken en Empirix vMSP, dat gecertificeerd is bij Telefonica UNICA, zorgt ervoor dat dochters van Telefonica naadloos kunnen overstappen van fysieke naar virtuele productieomgevingen met behoud van volledige zichtbaarheid en controle.

“Empirix oplossingen voor het garanderen van klantervaring zijn gecertificeerd door het UNICA Lab van Telefónica. De certificering omvatte uitgebreide tests van de vMSP binnen de UNICA-architectuur. Empirix is daardoor in staat om uniforme zichtbaarheid te bieden in fysieke en virtuele omgevingen”, aldus Antonio Elizondo, hoofd Network Virtualization Strategy and Technology in Telefónica, verantwoordelijk voor het VNF-certificeringsprogramma van UNICA.

Empirix
Jennifer Walsh, +1 978-313-7112