NEORIS deelt inzichten om ontwrichtende innovatie te delen op DES2018 | Digital Business World Congress

MIAMI & MADRID--()--CTO Anthony DeLima presenteert schaalbare oplossingen voor slimmere technologische interacties in de gezondheidszorg, financiële diensten, productie en telecommunicatie, van idee tot uitvoering.

NEORIS kondigde vandaag aan een van de hoofdsponsors te zijn van het DES2018 | Digital Business World Congress, ’s werelds grootste internationale forum over digitale transformatie, dat zijn derde editie heeft op 22-24 mei 2018 in Madrid (IFEMA).

Met het thema “Facing the Digital Avalanche” is het belangrijkste doel van de #DES2018 (Digital Enterprise Show) om oplossingen te bieden voor verschillende bedrijfsgebieden, het verbeteren van het concurrentievermogen en het bevorderen van digitale transformatie, terwijl de snelheid en veiligheid worden gewaarborgd. Kunstmatige intelligentie zal in de schijnwerpers staan als de belangrijkste trend tijdens de show, aangezien #DES2018 toptechnologische oplossingen samenbrengt die de ontwikkeling van nieuwe bedrijfsmodellen zoals ivd, cloud, cyberbeveiliging, Big Data, blokketen en digitale marketing aansturen, onder vele anderen.

NEORIS
US: