Cvent dringt er bij de MICE-industrie op aan om kansen van GDPR te omarmen

Cvent CMO Patrick Smith legt uit hoe GDPR event professionals kan helpen hun relaties met het publiek te versterken

FRANKFURT, Germany--()--Recent onderzoek uitgevoerd door Cvent Inc., een marktleider in bijeenkomsten, evenementen en horecatechnologie, toont aan dat twee derde van de event professionals in Europa en de Verenigde Staten onzeker zijn om hoe de General Data Protection Regulations (GDPR) kunnen helpen bij het versterken van de relaties met het publiek. De resultaten komen voort uit onderzoek dat Cvent in april 2018 heeft uitgevoerd met inbreng van bijna 3000 event professionals.

Volgens Patrick Smith, Chief Marketing Officer bij Cvent, kunnen de voorschriften die op 25 mei van kracht worden, een kans bieden voor ontmoetings- en event professionals om diepere relaties op te bouwen met hun deelnemers door middel van vertrouwen en transparantie.

for Cvent Inc.
Sam Pepper