Digi Communications NV maakt de de Share Dividend Payment 2017-instructie openbaar

BUCHAREST, Romania--()--We willen onze aandeelhouders en de markt graag laten weten dat de Vennootschap de gedetailleerde instructies met betrekking tot de betaling van het dividend in brutobedrag van 0,35 lei per aandeel, zoals goedgekeurd door de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van de Vennootschap van 2 mei openbaar zijn gemaakt.

De gedetailleerde informatie over de uitbetaling van het dividend zijn beschikbaar op de website van het bedrijf, onder het relevante hoofdstuk “GSM” – http://www.digi-communications.ro/en/general-share-holders.

Voor aanvullende informatie, neem contact op met ipo.relations@digi-communications.ro.

Over Digi Communications NV

Digi is het moederbedrijf van RCS & RDS, een toonaangevende aanbieder van betaaltelevisie- en telecommunicatiediensten in Roemenië en Hongarije. Daarnaast biedt RCS & RDS mobiele diensten als MVNO aan grote Roemeense gemeenschappen in Spanje en Italië.

For Digi Communications NV
Serghei Bulgac