LTI staat aan de top van serviceproviders in Frankrijk

Resultaten op basis van de Franse IT-uitbestedingsstudie 2017 van Whitelane Research

MUMBAI--()--Larsen & Toubro Infotech Ltd. (NSE: LTI, BSE: 540005), een wereldwijd bedrijf dat zich bezighoudt met technologisch advies en digitale oplossingen, neemt de eerste plaats in op het gebied van algemene klanttevredenheid, in de Europese IT-outsourcing-studie uitgevoerd door Whitelane Research. De Franse studie maakt deel uit van Whitelane’s jaarlijkse uitgebreide IT-outsourcing-enquête. LTI is goed gepositioneerd boven het industriegemiddelde op verschillende Key Performance Indices zoals Service Delivery, Relationship, Commercie en Transformatie.

De studie vergeleek toonaangevende dienstverleners op acht prestatie-indicatoren, te weten dienstverlening, accountmanagement, productiviteit, prijsniveau, contractflexibiliteit, innovatie, transformatie en zakelijk inzicht. Op basis van klantbeoordelingen scoorde LTI een indrukwekkende gemiddelde tevredenheid van 80%. Whitelane’s IT Outsourcing studie werd uitgevoerd met senior executives die een invloed hebben op de IT-strategie van de onderneming en IT sourcing beslissingen. Zowel organisaties met grote IT-budgetten als organisaties die een aanzienlijk deel van hun IT-processen hebben uitbesteed, kregen een uitnodiging om deel te nemen aan het onderzoek.

Larsen & Toubro Infotech Ltd.
Neelian Homem
PR & Media Relations – India
+91-900-434-5540
neelian.homem@lntinfotech.com
Karin Bakis
PR & Media Relations – USA
+1-978-998-1578
karin.bakis@lntinfotech.com
Katrina Dixon
PR & Media Relations – Europe
+44-771-475-3308
Katrina.dixon@lntinfotech.com

Larsen & Toubro Infotech Ltd.
Neelian Homem
PR & Media Relations – India