Universal Laser Systems voegt meer 3M Materialen toe aan zijn Database

SCOTTSDALE, Ariz.--()--Universal Laser Systems (ULS) kondigt de toevoeging aan van 3M™-materialen aan zijn materialendatabase, de meest uitgebreide opslagplaats van parameters voor de verwerking van lasermateriaal voor materialen in het bereik van 10 watt tot 500 watt.

De 3M materialen die nieuw zijn in de ULS materiaaldatabase werden specifiek toegevoegd voor laserbewerking met de ULTRA en XLS platforms, geschikt voor hoge nauwkeurigheid en precisie lasersnijden, laserablatie en laser oppervlakte modificatie.

De materialen omvatten:

• 3M™ 9960 Diagnostic Microfluidic Hydrophilic Film
  • 3M™ 9984 Diagnostic Microfluidic Surfactant Free Fluid Transport Film
  • 3M™ Scotchweld™ Structural Adhesive AF163-2
  • 3M™ Nextel™ 440 Structural Fabric BF54
  • 3M™ Extreme Sealing Tape 4412N
  • 3M™ Dual Lock™ SJ3550

Notities over laserbewerking, waarin de resultaten van de interactie tussen laser en materiaal voor deze materialen worden beschreven, zijn ook beschikbaar in de Materialenbibliotheek op de ULS-website om potentiële klanten te helpen de voordelen te verkennen van het inzetten van lasertechnologie bij hun productie-, onderzoeks- en ontwikkelingsactiviteiten en prototypingsactiviteiten.

Universal Laser Systems, Inc.
James Rabideau, 480-483-1214
jrabideau@ulsinc.com
www.ulsinc.com

Release Summary

Universal Laser Systems (ULS) announces the addition of 3M™ materials to its materials database.

Universal Laser Systems, Inc.
James Rabideau, 480-483-1214
jrabideau@ulsinc.com