SailPoint’s SecurityIQ 6.0 brengt identiteitsbeheer voor documenten op een datacentrum of in de cloud

AUSTIN, Texas--()--Navigate ’18 – Sailpoint Technologies Holdings, Inc. (NYSE: SAIL), koplopend bedrijf in ondernemingsidentiteitsbeheer, onthulde vandaag de laatste versie van SecurityIQ, dat zijn identiteitsbeheer uitstrekt naar data dat wordt opgeslagen in spreadsheets en documenten. SecurityIQ 6.0 heeft de optie om gebruikt te worden in een datacentrum of op openbare cloud platforms, plus verbeterde uitbreidbaarheid voor dataclassificatie en toegangsanalyse, en nieuwe forensisch onderzoek en real-time alarmering om wereldwijde ondernemingen te helpen datalekken te bestrijden. SailPoint’s SecurityIQ 6.0 staat bedrijven toe om hun focus op identiteitsbeheer controles beter te begrijpen, en te identificeren waar gevoelige data zit en daarop het juiste beheer toepassen.

Nu de hoeveelheid ondernemingsdata omhoog gaat, gecombineerd met de stijging in privacy-regulaties zoals de European General Data Protection Act (GDPR), realiseert een meerderheid (65%) van de bedrijven die ondervraagd werden op de Gartner IAM Summit in London dat identiteitsbeheer deze groeiende vraag moet beantwoorden. SecurityIQ 6.0 helpt bij het adresseren van deze vraag, en helpt organisaties bij het vinden en beveiligen van data dat wordt gevonden in documenten. Dit is het grootste deel van de data van een onderneming en is voor het grootste deel niet beheerd omdat het buiten het werkterrein van IT ligt. Dit resulteert erin dat deze data het meest wordt aangevallen door hackers.

SailPoint Technologies Holdings, Inc.
Jessica Sutera, 978-278-5411
Jessica.Sutera@sailpoint.com

SailPoint Technologies Holdings, Inc.
Jessica Sutera, 978-278-5411
Jessica.Sutera@sailpoint.com