SailPoint onhult nieuwe grensgebieden in identiteitsbeheer op Navigate ’18

AUSTIN, Texas--()--SailPoint Technologies Holdings, Inc. (NYSE: SAIL), koploper in ondernemingsidentiteitsbeheer, startte vandaag een uitverkocht Navigate ’18 door nieuwe grensgebieden bekend te maken in identiteitsbeheer. Terwijl organisaties worstelen om het voortdurend veranderende beveiligings- en conformiteitslandschap bij te houden terwijl ze een digitale transformatie doormaken, moet identiteitsbeheer drie nieuwe grensgebieden omarmen. Deze grensgebieden omspannen gebruikers, applicaties en data.

“Datalekken en conformiteit zijn niet de enige uitdagingen die wij hebben als industrie. De aard van onze industrie zelf verandert. De druk om te digitaliseren is steeds belangrijker aan het worden terwijl bedrijven vechten om hun concurrentiepositie te behouden en om voortdurend waarde aan hun klanten te leveren,” zei Mark McClain, CEO en medegrondlegger van SailPoint. “Onze wereld is hevig veranderd. De gebruiker- en applicatiepopulaties groeien en veranderen. Data groeit explosief en verandert voortdurend in nieuwe manieren en verhuist naar nieuwe locaties. Identiteit moet mee veranderen voor deze nieuwe wereld waarin we leven, het beheren van toegang voor alle gebruikers, alle applicaties en alle data. SailPoint is de grenzen van deze drie nieuwe identiteitsgrensgebieden aan het verleggen.”

SailPoint Technologies Holdings, Inc.
Jessica Sutera, 978-278-5411
Jessica.Sutera@sailpoint.com

SailPoint Technologies Holdings, Inc.
Jessica Sutera, 978-278-5411
Jessica.Sutera@sailpoint.com