Synacor brengt Zimbra X email en samenwerkingsplatform naar Blockchain

Eerste bedrijfsapplicatie dat wordt gemaakt op de EOSIO Infrastructuur voor gedecentraliseerde applicaties

BUFFALO, N.Y.--()--Synacor (Nasdaq: SYNC) kondigde vandaag aan dat Zimbra X, de nieuwe e-mail-as-a-service versie van haar wereldwijd populaire Zimbra e-mail en samenwerkings-software platform, is nu in bèta op de EOSIO software protocol, en gepland wordt om beschikbaar te zijn voor honderdduizenden EOSIO leden van de gemeenschap in de komende maanden.

Zimbra X is volledig van de grond afgebouwd om een container-gebaseerd, cloud-native product te zijn dat krachtig gebruik kan maken van de innovaties in blockchain-technologie. Het is gemaakt voor betrouwbaarheid en overtolligheid en maakt het makkelijk om componenten te upgraden of voortdurend nieuwe functies in te schakelen zonder downtime. Het is zeer aanpasbaar en is compatibel met gereguleerde industrieën zoals de gezondheidszorg of financiën.

Synacor
Matt Wolfrom