Cvent verwelkomt 3.000e Europese klant en kondigt nieuw Europees kantoor aan

FRANKFURT--()--De marktleidende capaciteiten van Cvent in combinatie met het dominante marktaandeel in MICE (Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions) in Europa en de toenemende toepassing van technologie drijven de groei van het bedrijf verder op.

Cvent. Inc., wereldleider op het gebied van cloud-gebaseerde bijeenkomsten, event-hospitality en reistechnologie, heeft vandaag plannen aangekondigd om zijn eerste locatie in Duitsland te openen. Het wordt hun derde Europese bureau. De nieuwe locatie zal de toegenomen vraag in de regio ondersteunen en de huidige klanten van Cvent lokaal ondersteunen, onder meer: Adidas, SCHOTT AG, PROSKE Group, MERCK KG auf Aktian, Travel Industry Club en Lufthansa City Center International. De aankondiging benadrukt de voortdurende expansie van Cvent op de Europese markt.

“Europa heeft met een marktaandeel van 42%* de MICE-industrie gedomineerd en het Verenigd Koninkrijk en Duitsland zijn de grootste bronmarkten voor deze groepsactiviteit. Via ons netwerk van leveranciers van Cventhebben we in de EMEA-regio jaar na jaar een volumegroei van 23% gezien van het aantal aanvragen voor offertes (RFP), wat duidelijk de sterke Europese MICE-markt weerspiegelt”, aldus David Chalmers, Senior Marketing Director, Cvent Europe.

For Cvent, Inc.
Sam Pepper