Anatara kondigt exclusieve licentieovereenkomst met Zoetis aan

Speerpunten:

• Antara heeft een exclusieve licentieovereenkomst voor Detach® getekend met Zoetis Inc., wereldwijde koploper in dierengezondheid. Detach® is de niet-antibiotische aanpak van Anatara om hulp te bieden bij de bestrijding van diarree bij vee en paarden
  • Zoetis gaat werelwijde ontwikkeling, productie, distributie en marketing beheren van Detach® voor vee en paarden
  • Overeenkomst representeert het behalen van een belangrijke mijlpaal voor Anatara en haar aandeelhouders

Dr Mel Bridges, Executive Chairman & CEO, Anatara Lifesciences (Photo: Business Wire)

BRISBANE, Australië--()--Anatara Lifesciences (ASX:ANR) is verheugd om te kunnen melden dat zij een exclusieve licentieovereenkomst hebben gesloten met Zoetis Inc., werelwijde koploper in dierengezondheid, voor de internationale ontwikkeling, productie, distributie en marketing van Detach® als een niet-antibiotische aanpak van diarree in vee en paarden.

Met de voorwaarden van de overeenkomst geeft Anatara Zoetis de exclusieve rechten om Detach® te ontwikkelen, produceren, verspreiden en marketen over de hele wereld, inclusief Australië. De overeenkomst volgt op een eerste Exclusieve Evaluatie- en Licentieoptieperiode voor onderzoek (aangekondigd op 18 januari 2016), waarin Zoetis Detach® evalueerde voor gebruik als niet-antibiotisch product bij diersoorten.

Anatara Lifesciences
Cherie Hartley, +61 (0) 418 737 020