Sigma wint BSS Innovatie categorie op de Pipeline Awards

TORONTO--()--Sigma Systems, wereldwijd koploper in catalogus-gedreven software, is verheugd met het nieuws dat het de Pipeline Award voor Innovatie in Zakelijke Ondersteuningssystemen 2018 heeft gewonnen.

In een categorie die speciaal gemaakt is om innovatie en excellentie in Zakelijke Ondersteuningssystemen (BSS) te markeren, herkent de award de laatste baanbrekende ontwikkelingen in BSS op het gebied van verkoop, bestelling, facturering, klantenservice en andere kritieke functies. Het bedrijf werd ook runner-up in de categorie Innovaties in Operationele Ondersteuningssystemen.

“Pipeline is blij om te zien dat Sigma Systems wordt erkend door de jury van de Innovatie Awards 2018 voor de voortdurende innovatie van operationele en bedrijfsondersteunende systemen,” zei Scott St. John, hoofdredacteur van Pipeline. “De Pipeline Innovatie Awards worden exclusief beoordeeld door een panel van technische directieleden van dienstproviders en analytische bedrijven, en dit jaar waren er experts van Telenor, Singtel, Windstream en Analysys Mason; dit voegt toe aan de validatie voor Sigma’s voortdurende innovatie op deze gebieden door sleutelaandeelhouders in de industrie, en in het bijzonder, door zij die gebruik maken van innovatieve technologische producten om de meest geavanceerde communicatiediensten ter wereld te leveren.”

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Strategic PR Manager
Sigma Systems
Glenn Gibson, +1-416-827-6851
VP Marketing

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Strategic PR Manager