Sigma Systems wint Leading Lights Uitblinkende digitale inschakelleverancier van het jaar Award

TORONTO--()--Sigma Systems, wereldwijde koploper in catalogus-gedreven software, kondigde vandaag aan dat het de Leading Light award heeft gewonnen in de categorie Uitblinkende digitale inschakelleverancier van het jaar. Dit nieuws komt op dezelfde nacht dat Sigma ook de TM Forum Excellence award 2018 kreeg voor CTO van het jaar en de Pipeline Award in de categorie Innovatie in Zakelijke Ondersteuningssystemen 2018.

Nu in zijn veertiende jaar is Leading Lights de meest belangrijke awardsshow in de communicatie-industrie, een herkenning van de beste bedrijven in de industrie en hun topmannen voor uitblinkende prestaties in communicatie-technologie├źn, applicaties, diensten, strategie├źn en innovatie. De award(s) erkent/erkennen dat Sigma opvalt in vergelijking met zijn concurrenten, constant innoveert, aandeelhouders trots maakt en werknemers blij houdt.

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Strategic PR Manager
Sigma Systems
Glenn Gibson, +1-416-827-6851
VP Marketing

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Strategic PR Manager