Cvent onthult lijst van top 50 beste zakelijke hotels in Europa 2018

Jaarlijkse lijst onthult meest succesvolle zakelijke hotels

FRANKFURT, Duitsland--()--Cvent, Inc., toonaangevend bedrijf in de meeting-, events- en horecabranche, kondigde vandaag de resultaten aan van zijn Top 50 Meeting Hotels in Europa. Door een stijgende vraag naar zakelijke hotels krijgen locaties in Europa dit jaar een eigen rankingslijst, nadat ze eerder werden samengevoegd in de Europa, Midden-Oosten en Afrika-categorie. De lijst werd samengesteld door een analyse van zakelijke boekingsactiviteiten door middel van de Cvent Supplier Network, die in 2017 meer dan $14,7 miljard en meer dan 40 miljoen kamers inkocht en meer dan 715.000 evenementen wereldwijd hielp ondersteunen.

“Branche-onderzoek wijst uit dat momenteel de werelwijde waarde van de MICE-industrie meer dan $750 miljard geneert en aanzienlijk groeit, en dat Europa de markt domineert met een aandeel van 42%. Er zijn gigantische mogelijkheden voor hotels in die regio om te profiteren van de vraag naar zakelijke meetingsplekken,” zei Bharet Malhotra, senior vicepresident Verkoop van Cvent’s Hospitality Cloud. “Gebaseerd op deze markttrends is het logisch dat we een rankingslijst hebben voor alleen Europa dat de industrie geeft wat ze willen: de beste Europese locaties voor meetings en events.”

For Cvent, Inc.
Sam Pepper