Tealium leidt industrie met geavanceerde privacy en autorisatie functionaliteit

Tealium bevestigt haar positie als leider in data governance en klantdata privacy met verbeterde productmogelijkheden

SAN DIEGO--()--Tealium, de leider in real-time oplossingen voor klantgegevens en enterprise tag management, heeft aangekondigd met verbeterde functies van haar privacy en toestemming management tools binnen de Tealium Universal Data Hub te komen.

De Privacy- en Toestemmingsmanager van het bedrijf stelt organisaties in staat om gebruikersvoorkeuren, positieve toestemmingsafhandeling en granulaire privacycontroles te beheren, terwijl eindgebruikers controle over hun gegevens houden. Als onderdeel van het platform van het bedrijf, omvatten de nieuwe verbeteringen meertalige ondersteuning, volledig aanpasbare inhoud en styling, wereldwijde instellingen, en de mogelijkheid om toestemmingswijzigingen te loggen, zoals vereist door de algemene verordening inzake gegevensbescherming (GDPR).

GingerMay PR
Amy Lawrence