ERYTECH doet verslag van financiële resultaten van het eerste kwartaal in 2018 en verstrekt een zakelijke update

Conferentiegesprek en webcast gepland op dinsdag 15 mei om 14:30 CET/8:30 EDT

• Fase 3 studieontwerp voor uitwisfase in de tweede lijn pancreaskanker afgerond; op schema voor verwachte start van patiënteninschrijving in Q3
  • Geselecteerde drievoudig-negatieve borstkanker als volgende stevige tumorindicatie; voorbereiding van Fase 2 studie met verwachte aanvang van patiënteninschrijving in Q3
  • Gemelde positieve resultaten van de Fase 1 proef in de V.S. in volwassen acute lymfobe leukemie; bespreking met FDA aanstaande
  • Kaspositie van €171,8 miljoen ($211,6 miljoen) op 31 maart 2018

LYON, Frankrijk--()--ERYTECH Pharma (Euronext: ERYP – Nasdaq: ERYP), een biofarmaceutisch bedrijf op klinisch niveau dat innovatieve therapieën ontwikkelt door het indammen van therapeutische medicijnstoffen in rode bloedlichaampjes, bracht vandaag een zakelijke update naar buiten waarin het verslag deed van haar financiële resultaten in het eerste kwartaal dat eindigde op 31 maart 2018.

“Na onze succesvolle Nasdaq notering aan het einde van vorig jaar, was het eerste kwartaal van dit jaar gefocust op het uitvoeren van de plannen om onze pijplijn naar solide tumor indicaties te bevorderen,” zei Gil Beyen, chef leidinggevend functionaris van ERYTECH. “De opgezette activiteiten liggen op schema voor de start van een cruciale Fase 3-studie naar pancreaskanker in de tweede lijn en een Fase 2-studie naar borstkanker in de eerste lijn met een drievoudig-negatief effect. We breiden onze teams uit en verhogen onze productiecapaciteit in Europa en de Verenigde Staten. Daarnaast gaan we praten met de FDA over ons ALL programma, en wachten we CHMP’s feedback over onze MAA-aanvraag voor terugvallende en refractaire ALL af. We kijken uit naar het brengen van updates later dit jaar.”

ERYTECH
Naomi Eichenbaum