Guidewire lanceert eerste P&C CRM-applicatie for Salesforce

Verzekeraars kunnen nu gebruikmaken van Guidewire-toepassingen voor producenten en servicemedewerkers binnen Salesforce voor een 360-gradenoverzicht van klantrelaties

FOSTER CITY, Calif.--()--Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), leverancier van softwareproducten voor Property and Casualty (P&C)-verzekeraars, heeft vandaag de eerste twee digitale applicaties voor Salesforce Financial Services Cloud aangekondigd die zijn ontwikkeld om CRM te leveren dat is geoptimaliseerd voor de unieke behoeften van de P&C-verzekeringssector.

De toepassingen, Guidewire ProducerEngageā„¢ voor Salesforce Financial Services Cloud en Guidewire ServiceRepEngageā„¢ voor Salesforce Financial Services Cloud, zullen interne agenten en vertegenwoordigers van de klantenservice in staat stellen om zich beter met hun klanten bezig te houden door een betere afstemming tussen marketing, verkoop en service, en door bruikbare inzichten te verkrijgen door de integratie van gegevens van polishouders tussen Guidewire- en Salesforce-toepassingen.

Guidewire Software, Inc.
Diana Stott, +1-650-356-4941