ERYTECH versterkt management met aanstelling van Alex Dusek als VP Commercial Strategy

LYON, France--()--ERYTECH Pharma (Euronext: ERYP – Nasdaq: ERYP), een biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve behandelingen van zeldzame kankervormen ontwikkelt door de inkapseling van medicijnen in rode bloedcellen, heeft vandaag aangekondigd dat het Alex Dusek heeft benoemd tot Vice President Commercial Strategy en lid van het executive team. De heer Dusek heeft 25 jaar ervaring op het gebied van markttoegang, productmarketing en verkoop bij kleine startende biotechbedrijven en multinationale farmaceutische bedrijven.

Ik ben blij Alex op dit spannende moment in het ERYTECH team te mogen verwelkomen”, aldus Gil Beyen, voorzitter en CEO van ERYTECH. “Zijn uitgebreide ervaring in markttoegang en commerciële productlanceringen zal een onschatbare basis vormen voor commerciële productparaatheid en de basis leggen voor het commerciële succes van onze laattijdige productkandidaten wereldwijd, met een eerste focus op de Verenigde Staten".

ERYTECH
Naomi Eichenbaum