Rimini Street brengt financieel resultaat eerste kwartaal 2018 uit

Driemaandelijkse netto opbrengst van $59.8 miljoen, een stijging van 22% op jaarbasis

Brutowinst van 60,6% per kwartaal

1.581 actieve klanten op 31 maart 2018, een stijging van 23% op jaarbasis

Rimini Street Announces Fiscal First Quarter 2018 Financial Results (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), een wereldwijde provider van zakelijke software producten en diensten, en de toonaangevende third-party ondersteuning provider van Oracle- en SAP-softwareproducten, kondigde vandaag hun financiële resultaten aan voor het eerste kwartaal van 2018.

“Rimini Street heeft goed gepresteerd in het eerste kwartaal van 2018, in omzet, dienstverlening en wereldwijde activiteiten,” aldus Seth A. Ravin, medeoprichter en CEO van Rimini Street. “We hebben onze investeringen in verkoop en marketing verhoogd en geïnvesteerd in de ontwikkeling van verschillende nieuwe product- en serviceoplossingen die in april en mei worden geïntroduceerd. We hadden ook positieve ontwikkelingen in onze lopende rechtszaak met Oracle, zoals het besluit van het Amerikaanse Hof van Beroep om bepaalde awards terug te draaien, en dat Oracle heeft gelast ongeveer $50 miljoen terug te betalen (wat Oracle heeft gedaan, waarvan een deel in escrow is gestort). Rimini Street is van plan om de groei te stimuleren en de operationele hefboomwerking te blijven verbeteren door extra senior executive talent aan te trekken en aan te trekken, de verkoop- en marketinginvesteringen verder te verhogen, de verkoop van nieuwe producten en diensten te verhogen en de wereldwijde dienstverleningsmogelijkheden uit te breiden.”

Rimini Street, Inc.
Investor Relations Contact