Leyard en Planar ronden overname eyevis af

Wereldwijde leiders in visualisatieproducten hebben de overname van eyevis en Teracue afgerond

BARCELONA, Spain--()--Leyard en Planar, wereldleiders in visualisatieproducten, laten weten dat de overname van eyevis en Teacue is afgerond. Nadat eerder in april al melding werd gemaakt van de overname, is het overnameproces nu helemaal afgerond.

Met deze geografische uitbreiding zullen bedrijven hun klanten in EMEA beter kunnen bedienen met een combinatie van marketing, verkoop, installatieondersteuning en klantenservice.

“We zijn blij dat we eyevis en Teracue kunnen verwelkomen bij Leyard en Planar vertelt Marco Bruines, CEO van Leyard EMEA. “We zijn ervan overtuigd dat de sterke punten en middelen van eyevis en Teracue onze klanten in West-Europa verder zullen ondersteunen en visuele oplossingen van wereldklasse op nieuwe markten zullen brengen.”

Leyard EMEA
Desiree Cendon