Clinipace Worldwide benoemt Charlene Dark als Vice President van Global Clinical Analytics

MORRISVILLE, N.C.--()--Clinipace Worldwide, een wereldwijde full-service organisatie die klinisch onderzoek doet (CRO), heeft de benoeming van Charlene Dark als Vice President van global clinical analytics. In deze rol zal Dark verantwoordleijk zijn voor de operationele en commerciële levering van Clinipace’s data management, biostatistiek en statistische programmeringsfuncties.

Dark is een ervaren deskundige en innovator in datagestuurd operations management. Ze brengt 25 jaar aan ervaring met zich mee in het opbouwen van succesvolle analytische operaties. Onlangs werkte Dark nog aan het Infosario-platform van IQVIA. Eerder leidde ze verschillende datamanagementgroepen in haar rollen bij Omnicare Clinical Research, i3 en PPD.

“Ik heb voor Clinipace gekozen omdat het managementteam zich inzet om het bedrijf voorop te plaatsen op het gebied van innovatieve, klantgerichte levering. Het bedrijf doet de juiste investeringen op de juiste plaatsen”, aldus Dark. “We zijn goed uitgerust om geavanceerde oplossingen voor klinische analyse te ontwikkelen en uitmuntendheid te leveren aan onze klanten.”

SCORR Marketing
Lea Studer, +1 402-366-1752