Sigma Systems bevordert productportfolio voor volgende generatie van digitale diensten en ziet groei in klantacceptatie

Belangrijke innovaties in de Create Sell-Deliver software van Sigma bieden kritieke ondersteuning voor de nieuwe bedrijfsmodellen van communicatiedienstenleveranciers en de volgende generatie digitale diensten.

TORONTO--()--Sigma Systems, de wereldleider in catalogusgestuurde software, kondigde vandaag de laatste productinnovaties aan ter ondersteuning van communicatiedienstverleners die snel nieuwe bedrijfsmodellen willen invoeren voor de nieuwe generatie digitale diensten en deze willen combineren met hun kerndiensten. Sigma zal deze bedrijfskritische capaciteiten laten zien tijdens het TM Forum Digital Transformation van 14 tot en met 16 mei in Nice, Frankrijk.

Catherine Michel, CTO van Sigma Systems, licht toe: “We bevinden ons in een zeer opwindende tijd in de industrie. Dienstverleners moeten in staat zijn om de voortdurende golven van nieuwe digitale diensten dynamisch te verbinden en te verkopen met het voortbestaan van bestaande diensten, zonder handmatig in te grijpen in het proces. Dienstverleners moeten zich veel meer gedragen als leveranciers van levensstijlen, in het besef dat snelle innovatie met massapersonalisatie een business-as-usual benadering van de markt moet zijn. Sigma heeft onze technologie voor de aanval van deze levende digitale diensten – ivd, verbonden auto’s, verbonden huizen – om dienstverleners te helpen nieuwe productinnovaties te creëren, te verkopen en te leveren in een dynamische omgeving vooruitgeholpen.”

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell
Strategic PR Manager
Sigma Systems
Glenn Gibson
VP Marketing
+1-416-827-6851

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell
Strategic PR Manager