Sigma Systems ondersteunt Telkomsel bij de opbouw van een digitaal Indonesië

TORONTO--()--Sigma Systems, wereldwijd marktleider in catalogusgestuurde software, heeft vandaag een belangrijke overeenkomst gesloten met Telkomsel, grootste mobiele netwerkoperator van Indonesië.

Met meer dan 190 miljoen klanten is Telkomsel momenteel de grootste mobiele operator in Indonesië. Telkomsel heeft de nieuwste mobiele technologie geïntegreerd en was de eerste commerciele mobiele dienst die 4G LTE lanceerde in het land. Telkomsel gaat het digitale tijdperk in en breidt haar digitale activiteiten verder uit met reclame, lifestyle, mobile financial services and Internet of Things.

Ter ondersteuning van de digitale opdracht heeft Telkomsel Sigma Systems als partner geselecteerd en de Sigma Catalog opgesteld als centrale bedrijfscatalogus ter ondersteuning van de ontwikkelende activiteiten.

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell
Strategic PR Manager
Sigma Systems
Glenn Gibson
Vice President Marketing
+1-416-827-6851

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell
Strategic PR Manager