The Australian and New Zealand College of Anaesthetists sluit zich aan bij Patient Safety Movement

Dr. Michael A. E. Ramsay, Patient Safety Movement Board Member, (left) and ANZCA President, Professor David A. Scott (right), sign ANZCA’s Commitment to Action Letter (Photo: Business Wire)

SYDNEY--()--The Australian and New Zealand College of Anaesthetists (ANZCA) gaat samenwerken met de Patient Safety Movement Foundation (PSMF) ter ondersteuning van de missie om medische fouten binnen ziekenhuizen – de 14e belangrijkste doodsoorzaak wereldwijd – te elimineren.

De aankondiging werd openbaar gemaakt tijdens de jaarlijkse wetenschappelijke vergadering van ANZCA in Sydney op 8 mei 2018. Dr. Michael A.E. Ramsay, anaesthetist en bestuurslid van de Patient Safety Movement, was aanwezig om de overeenkomst te ondertekenen samen met de voorzitter van de ANZCA, professor David A. Scott.

Patient Safety Movement Foundation
Tanya Lyon, Public Relations Manager