Corsearch verwelkomt twee nieuwe industrie-experts in zijn team

NEW YORK--()--Corsearch, leider in merk- en domeinoplossingen, is verheugd met de toevoeging van Kathy Van der Herten aan het Product Management team, werkende onder Chief Technology Officer Guy Coene, en de indiensttreding van Tiffany Valeriano als directeur Product Marketing, die rapporteert aan Chief Marketing en Strategy Officer Brett Amdur.

“We zijn blij om Kathy en Tiffany te verwelkomen,” zei Corsearch President en CEO Tobi Hartmann. “Corsearch is toegewijd aan de constante groei van ons team van de grootste experts in de industrie. Het aantrekken van professionals met jaren merkervaring is cruciaal voor de hoge kwaliteit van persoonlijke aandacht en expertise in de uitvoering die we onze klanten beloven. Het feit dat ervaren professionals zoals Kathy en Tiffany hebben besloten bij ons team te komen is een reflectie van alle spannende, betekenisvolle dingen die gebeuren hier bij Corsearch.”

Corsearch
Brett Amdur, 800-732-7241