Rimini Street lanceert ondersteuning voor Salesforce Sales Cloud en Salesforce Service Cloud producten

Het bedrijf verbreedt zijn bewezen, award-winnende ondersteuning naar toonaangevende SaaS applicaties en optimaliseert de totale kosten van de operaties.

Rimini Street Launches Support for Salesforce Sales Cloud and Salesforce Service Cloud Products (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), een wereldwijde provider van zakelijke software producten en diensten, en de toonaangevende third-party ondersteuning provider van Oracle- en SAP-softwareproducten, kondigde de lancering aan van haar nieuwe support services voor Salesforce Sales Cloud en Service Cloud producten. Salesforce klanten kunnen nu gebruik maken van Rimini Street’s bekroonde, flexibele ondersteuningsservices ter aanvulling van hun kernonderhoudsprogramma dat door Salesforce wordt geleverd om de levering van mogelijkheden te helpen versnellen, de totale operationele kosten te optimaliseren en de ROI te verbeteren.

Deze nieuwe diensten zorgen ervoor dat Salesforce klanten profijt hebben van Rimini Street’s bewezen 24x7x365 operationele ondersteuning met een garantie om binnen 15 minuten respons te hebben voor dringende zaken, naast de beheerde systeembeheerdiensten en diensten voor configuratie, maatwerk en integratieprojecten van het bedrijf.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414