Fase 3 studie over werking en veiligheid Lonsurf bij patiënten met maagkanker bereikt eindpunt

PARIJS--()--Servier en Taiho Pharmaceutical Co., Ltd. kondigden vandaag aan dat de cruciale Fase III studie (TAGS) die Lonsurf® (trifluridine/tipiracil) plus beste ondersteunende zorg (BSC) evalueert versus Placebo plus BSC bij patiënten met gevorderde metastatische maagkanker (mGC) zijn primaire doelstelling om algemene overleving (OS) te verbeteren, haalde.

Deze resultaten zullen worden voorgelegd voor presentatie op een komende internationale medische conferentie en zullen worden voorgelegd aan een peer-reviewed tijdschrift voor publicatie.

Over TAGS

De TAGS studie is een globale, gerandomiseerde, dubbelblinde, placebo-gecontroleerde studie die Lonsurf® versus Placebo evalueert bij patiënten met gevorderde metastatische maagkanker (mGC).

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is

Servier Media Relations
Sonia MARQUES: