Embleem 31e World Ports Conference onthuld in Bakoe, Azerbeidzjan

Haven Guangzhou klaar voor 2019

Registreer je op: www.iaphgz2019.com

At the closing ceremony of the Conference, Ms. Yuan Yue, the Deputy Director of Guangzhou Port Authority, Mr. Santiago Garcia Milà, President of IAPH, and Dr. Taleh Ziyadov, Director General of Baku International Sea Trade Port CJSC jointly launched the emblem for 2019 China World Ports Conference, symbolizing the official launching for 31st World Port Conference in Guangzhou. (Photo: Business Wire)

BAKU, Azerbaijan--()--Op 9 mei wordt een tussentijdse conferentie van de wereldhavenconferentie georganiseerd door de International Association of Ports and Harbors (IAPH) in Bakoe, Azerbeidjan. Meer dan 300 havens en havengerelateerde bedrijven en organisaties wereldwijd nemen deel aan de conferentie. Als gastheer voor de World Ports Conference 2019 en als belangrijke buitenlandse handelshaven van China, bood Guangzhou Port Authority een warme uitnodiging aan.

Het organiseren van de World Ports Conference in 2019 is een mijlpaal voor de haven van Guangzhou. Het is een belangrijke stap om de bouw en ontwikkeling van nationale centrale steden en scheepvaarthubs en de vorming van een nieuw patroon van allround opening in China te versnellen. "De ontwikkeling van de haven kan niet los gezien worden van de ontwikkeling van de stad", stelt mevrouw Yuan in een statement. "Het is meer dan een samenwerking met de havensector alleen. De projecten moeten de aanzet geven tot het activeren van handel, logistiek en andere afdelingen om gezamenlijk de havens verder te ontwikkelen." Ze liet daarnaast weten dat tijdens de 31e wereldhavenconferentie in Guangzhou de gastheer het 'Friend Circle'-initiatief voor havens langs de 'Belt and Road' zal lanceren om handelsfacilitering en internationalisering van Chinese normen te verbeteren.

Global Raytur (Beijing) Public Communication Co.,Ltd
Shirley