Sisvel schikt met LG met licentie voor WiFi-octrooien

LUXEMBOURG--()--Hera Wireless S.A. ("Hera") heeft vandaag bekendgemaakt dat Hera en LG Electronics Inc. ("LG") een licentieovereenkomst voor WiFi-octrooien hebben gesloten, onder administratie van Sisvel International S.A. ("Sisvel"). LG voegt zich tot de groeiende lijst van bedrijven wereldwijd die toegang hebben tot de octrooien van Hera, die essentieel zijn voor de IEEE WiFi Standaard.

De overeenkomst tussen LG en Sisvel schikt een geschil betreffende vermeende inbreuk van LG op de octrooien van Hera en voorziet in een wereldwijde meerjarige octrooilicentie voor de verkoop en distributie van bepaalde Wi-Fi-producten van LG.

De Hera portefeuille is gecreƫerd door Sanyo Electric uit Japan. Sanyo was nauw betrokken bij de ontwikkeling van de technologiestandaard en was een voorloper van innovatie op het gebied van WiFi. De Hera-portfolio bestaat uit meer dan 100 patenten, met internationale dekking in meer dan 40 landen.

Sisvel Group
Giulia Dini, +44 203 053 6930