I Squared Capital neemt Europese marktleider TIP Trailer Services over

I Squared Capital neemt Tip Trailer Services volledig over

Stevige marktpositie in Nederland, Groot-Brittanniƫ, Frankrijk, Duitsland en andere landen in Europa

Overname bevestigt status I Squaered Captital als wereldwijd leider in infrastructuurinvesteringen

LONDON--()--I Squared Capital, een onafhankelijke wereldwijde beheerder van infrastructuurinvesteringen, heeft via haar ISQ Global Infrastructure Fund II een overeenkomst getekend voor de verwerving van een belang van 100 procent in TIP Trailer Services, een toonaangevende pan-Europese en Canadese trailerleasing en -dienstverlening, van HNA Group (International) Company Limited.

TIP heeft haar hoofdkantoor in Amsterdam en is actief in 17 landen. TIP is een van de toonaangevende bedrijven in haar vakgebied op markten in Europa, waaronder Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Italiƫ, Frankrijk, Spanje, de Benelux en Canada. Het heeft een vloot van meer dan 66.000 trailers en 86 trailer servicecentra die ongeveer 7.700 klanten bedienen, waaronder een groot aantal wereldwijde logistieke operators en retailers.

I Squared Capital
Andreas Moon