ConsenSys kondigt innovatiestudio aan in Dublin

Blockchain powerhouse zet vestiging op in snelgroeiende EU-techcentrum

DUBLIN--()--ConsenSys, een van ’s werelds grootste blockchainbedrijven, kondigde vandaag de uitbreiding aan naar Ierland met de Dublin Innovation Studio, die naar verwachting in juni 2018 wordt geopend.

De Innovation Studio in Dublin wordt een multifunctionele faciliteit, inclusief een ontwikkelingslab, waar ingenieurs op ethereum gebaseerde blockchainplatforms en producten zullen bouwen en leveren die afkomstig zijn van de adviesafdeling van het bedrijf, ConsenSys Solutions, en een centrum voor samenwerking met klanten.

De Dublin Innovation Studio beschikt over een groeiend team van blockchain experts met tientallen jaren ervaring in gecombineerde cryptografie en bedrijfsgerichte blockchain oplossingen.

ConsenSys
Internal PR team