TDK kondigt ingebedde SD/SSD en M.2 2280 Type SSD aan

• Ingebedde SD/SSD uitgerust met zeer duurzame SLC/pSLC NAND flitser
  • Toevoeging aan de opstelling van Type 2280-D5-B-M vorm aan M.2 SSD

TOKYO--()--TDK Corporation (TOKYO:6762) kondigt de sequentiële lancering aan van de embedded SD ESRD4 series, de embedded SSD ESS1B series en de M.2 SSD Type 2280-D5-B-M SNS1B series. TKD’s embedded SD ESRD4 serie is een SD kaart, uitgerust met een zeer duurzame SLC/pSLC NAND flitser die kan worden geïmplementeerd aan boord. Het dekt een breed scala aan capaciteiten van 1GB tot 32GB, geschikt voor het opslaan op een licht systeem als Linux of RTOS.

De ingebouwde SSD ESS1B-serie van TDK is daarentegen een SSD-apparaat dat SATA 6Gbps ondersteunt. Het is uitgerust met een pSLC NAND-flash en gehuisvest in BGA-pakketten die voldoen aan JEDEC MO-276, waardoor een opslagcapaciteit van 32 tot 64 GB geschikt is voor het opslaan van bestanden op OS en Windows.
Bovendien voegt TDK voor toepassingen die een grotere opslagcapaciteit vereisen, het type 2280 toe aan de M.2 SSD SNS1B-serie. Klanten kunnen een NAND-flash kiezen uit SLC/pSLC/MLC en de bestaande 2242-vorm.

Contact for customers
Mr. Shunichi HANAFUSA, +81 47 378-9130