MBA Alumni overleg “Perspectieven van duurzame energieopwekking voor elektriciteit op en buiten elektriciteitsnet” op de 2e Alumni Conference

BERLIN--()--Beuth University of Applied Sciences Berlin en de Renewables Academy AG (RENAC) organiseren de tweede MBA Renewables Alumni Conference, die tussen 6 en 10 juni plaatsvindt in Berlijn (Duitsland). Gesteund door expertise van economische, financiële en juridische zaken, zullen MBA Renewables met oud-studenten uit 21 landen “Perspectives of Renewable Power Generation for On-grid and Off-grid Power Supply” bespreken. De Alumni Conference maakte uitwisseling en interationale netwerken mogelijk tijdens de verschillende seminars, praktijkoefeningen en excursies.

Processen voor de overgang naar groene energie vereisen de combinatie van verschillende technologieën voor hernieuwbare energie voor elektriciteitsvoorziening op het elektriciteitsnet en buiten het elektriciteitsnet. Afgestudeerden van MBA Renewables vormen een gevarieerde groep van deskundigen met verschillende focussen op hernieuwbare energie en energie-efficiëntie, waardoor de Alumni Conference een uitstekend platform voor discussie is. Bovendien heeft MBA Renewables dit jaar een mijlpaal bereikt van 75 afgestudeerden.

Renewables Academy AG (RENAC)
Elena Cantos
cantos@renac.de
+49 (0)30526895870

Release Summary

Backed with expertise on economic, financial and legal aspects, MBA Renewables former students from 21 countries will gather in Berlin (Germany).

Renewables Academy AG (RENAC)
Elena Cantos
cantos@renac.de